Olen luuseri. En saa mitään aikaiseksi ainakaan koulun suhteen. Tehtäviä on rästissä ja opettajat kyselee niiden perään. Mut mä siirrän niiden tekoa, huomenna, huomenna minä teen ne. Ja taas huomenna. Mutta kun en. Mä oon kai masentunut tai jotain. Tyhmä.

Koulua ei ole enää paljon jäljellä ja sitten alkaa työt. Tavallaan ihanaa, saa tehdä töitä ja saa rahaa.

Eräs tyyppi on palannut kaupunkiin. En ole nähnyt häntä vielä, mutta kun ajattelenkin niin tuntuu että ottaa sydämestä. Hänet minä ottaisin milloin vaan. Vaikka onkin narkkari, rikollinen ja kaikinpuolin huono vaihtoehto. Mutta hän on komea, turvallinen, pahiiisss joita mä rakastan. All I need is anything that makes me feel alive.

Mulla on nyt tsolppareita. Enemmän kuin koskaan ennen ja ne polttelee laukussa.

Another wasted youth
Another way to get kicks
To escape the truth

En vaan tiedä missä käyttäisin ne. Ei pysty kotona ainakaan kunnolla, ei kavereiden kanssa joiden kanssa menen ehkä ryyppäämään tänään. Kunpa vois olla yksin. Trippailla ihan rauhassa. Ehkä mä säästän ne parempaan ajankohtaan.

Muuten on tasaista ja tylsää ja ahdistavaa tämä elämä.