No käytin viimeks osan tsolppareista. Haha ihan hämyä! Olin ihan muissa maailmoissa, pidin muka ympärillä oleville tyypeille esitelmää koirista. Oikeasti siis luonani ei ollut ketään. Ironista, vedin lääkkeet nokkaani muiden ollessa olohuoneessa ja sekoilin itsekseni viisi tuntia ennen kuin uni tuli. Noi tsolpit on ihania.

Mä olen entistä masentuneempi. Mikään ei tunnu miltään. Tykkäisin olla koko ajan yksin ja omissa maailmoissani enkä jaksais mitään. Tunnen oloni niin sairaaksi. Oon miettinyt että pitäskö alkaa varasteleen kaupoista kun ei oo rahaa. Tupakkaa pitäs saada esimerkiksi. Näin sen yhden ihanan eilen kaupassa, kävi pölliin jotakin. Mua se ei nähnyt. Sydäntä oikein kouraisi. Voi että.. En mä tiedä uskaltaisinko mä pölliä. Tai sitten se oliskin niin helppoa että siitä tulis tapa ja lopulta jäisin kiinni. Ahneella on yleensä paskanen loppu.

Ens viikolla varaan lekurille ajan ja hommaan oman reseptin johonkin ryyniin. Pakko. Diapam ois hyvä. En mä sen vahvempia saa, Xanoreista tai Dormicumeista on turha haaveilla. Opamoxia en halua. Saispa jotain unilääkettä kans, just vaikka tsolppareita, tai kyllä Imovanekin kävis, ehkä. Paskat mä niitä nukkumiseen käyttäis, viinan kans viihteilyyn paremminkin.

Eilen nokitin Sirdaludeja 6mg, mut mulla oli oikea tarve kun olin niin kipeä. No okei normi-ihminen ottas ehkä yhden ja senkin suun kautta. Tuskin muille tulis mieleen vetää nokkaan sitä? Nenään vedettynä lääke oikeasti auttaa paljon nopeammin ja paremmin, kannattaa kokeilla. Homma menee niin, että pilleri murskataan hyvin jollakin astalolla, murskasta tehdään viivoja, pienestä pilleristä tulee ehkä kaksi. Mutta Buranan kokoisesta jo neljä. Sitten otetaan pahvin tai paperin pala ja ja tehdään siitä pilli , mutta paksumpi, sellainen sieraimeen sopiva. Ihan helppoa. Sitten tukitaan sormella toinen sierain ja pilli laitetaan toiseen ja sen kautta vedetään viiva. Hyvä niiskutella sitten päälle että varmana kaikki menee. Sama homma toistetaan mut toisella sieraimella. Lääke polttelee ekana, ja jonku ajan päästä alkaa valua nieluun ja ei se kovin hyvänmakuista ole. Siinä vaiheessa lääke on jo yleensä kerennyt vaikuttaa. Kätevää, eikö?

Eli tällasta tänään mulle.

Olen väsynyt kiiltämään, olen väsynyt tuntemaan, en jaksa nyt, älä tapa, älä jätä henkiin.

Mä en ole jaksanut edes olla yhteydessä mun yhteen parhaimmista ystävistä enkä oo välittänyt mun harrastuksesta juurikaan. Ei nyt kiinnosta, ei nyt jaksa.

Olen sairas, niin kipeä. Sairas päästä jalkoihin. Päästäkää minut tästä tai viekää edes veitset pois.